middagstjockis

Igår så kom Manda & Jenny över för att vara barnvakt till Max medans Jhonny & jag gick till Michelangelo & åt en jättegod planka m oxfilé för mig & fläskfilé för Jhonny. Efterrätt så blev de pannacotta & walnötscheesecake. Vi åt så fort så vi hade 3 kvart kvar tills vi var tvungna att vara hemma så då gick vi till Espresso house & tog en varsin chai latte & kladdkaka m nötter & kolasås på m grädde till. Ja, vi tjockade oss rejält & det får man göra ibland. ;)
Jhonny blev riktigt mätt medans jag som ammar kan äta tills jag stupar & då blir jag inte mätt då heller känns de som. Bästa viktnedgångssätt är att amma! Ett litet tips till er som kan de (& behöver) ^^,
 
Jag har börjat förstå att Max & jag luktar likadant, Jenny sa att Max luktade som min parfym på dopet. Jag använder inte parfym... Mamma sa att jag luktar Max när jag kramade om henne. Jadu, jag hoppas då att vi luktar gott iallafall, alla luktar ju på Max så det hoppas jag! 
 
Var hos sjukgymnasten för andra gången imorse, det går bara bättre & bättre för mig rygg nu! :)
Han tryckte ut några knutor till & sa att jag skulle fortsätta med mina övningar 2 ggr/dagen. Så det är bara att fortsätta att träna hemma på mattan, men skönt att de går åt rätt håll iallafall. :)
 
Nu ska jag sätta snöre i våra julkulor så vi kan sätta dem i granen! :)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0