tripp

Denna helg så blir det en tripp till Malmö med hela familjen, Jhonny, Max, Chevelle & jag. Vi ska hälsa på Jhonnys kompis Anders & hans flickvän Ann-Sofie. Alltid lika kul att träffa dem :)
Ska bli spännande dock att se hur dessa dagar blir med en bebis bredvid sig, det är ju han som bestämmer om man ska stanna & ta en fika helt plötsligt i gåendet om man säger så, haha. 
Min ena bror Daniel är snäll & kollar till Smulan medans vi är iväg :) Får väl se om de blir ngt shoppande, de senaste året så har jag inte hittat ngt jag vill ha i kläd eller inredningsväg så får la se! 
Påtal om shopping så hittade jag för första gången lite kläder på Gina tricot som jag inhandlade i måndags, var kul att få lite nytt i garderoben. Var sjukt länge sen så det behövdes... Hittade 3 plagg, en 3 kvartsärm tröja & 2 "blusar" typ. Kanske ngt att ha till julafton även om de inte var jättejuliga så funkar de säkerligen. Få ha kjol & röda strumpbyxor eller ngt för kompensera. 
 
Får se vad som händer idag, ska försöka bli klar med julandet här hemma så allt är klart tills vi åker till skåneland.
Ska kika lite julklappar på nätet också, alltid lika kul :)
 
Tjing! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0