Lurad

Var ett tag sen jag blogga & de var en liten protest för bloggen, då jag ej kan blogga från paddan för då kraschar hela sidan. Asdrygt & de har resulterat att jag har blivit pist off & får ingen lust att fortsätta.. Så nu bloggar jag från mobilen..
Jag kanske skulle blogga från datorn, men varför göra livet enkelt, inte lika roligt.. ;)
Hänt ngt på sistone? Nja. Var i Malmö med sambon på alla hjärtans dag-helgen, blev de, jag trodde vi skulle vara där fredag-lördag men Jhonny hade överraskat med en helhelg så vi åkte hem på söndagen. Samtidigt som jag fick reda på att vi skulle vara där hela helgen ist så kom alla problem upp, katten, hunden & nyckel. Men Jhonny hade fixat allt, därför han pratade så mycket i telefon varje gång han gick ut med chevelle. Lurad till max japp. Underbart var de iaf, en helg som var välbehövlig. :) bara min sambo som kan lyckas med sådana saker. 
Hur mår jag då? Jodå, kan inte klaga. Huvudvärk, men man ska väl känna att man lever. ;)

Orkar jag inte skriva på mobilen mer. Hörs strax igen!
Tjing :)




Kommentarer
Malin

Du e för söt :)

2014-02-25 @ 07:58:09
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0