Har du hört något?

Sekunder, minuter, timmar som tillslut blir till dagar går, har bara 3 veckor kvar på Telenor. Hur känner jag inför detta? Har jag hört något? Tror du det själv eller?
Det suger, för jag vet att jag blir rastlös efter max 2 veckor. Hade varit skitbra att bara får förlängt till sommaren, men vet du vad som hade varit skitbra mer? Fred på jorden. HA, och bara för de är skitbra så menas de ju inte att man får som man vill ibland. Alla frågar om jag har hört något, precis som de var innan sista augusti. Och jag är exakt lika trött på den frågan nu som jag var då. Till&med trygghetsrådet mailar på en lördag & frågar om jag har hört något, seriöst?!
Sikken tur Facebook finns då så att när jag väl hör ngt så vet hela fucking jordklotet om de, för jo, de har jag ju hört att de du lägger upp på din sida de kan varenda jävla kines se. 
Meen, för att inte kasta spya mer.
Vad har hänt annars då? Typ ingenting, som jag kan dra upp här än.
Min vän som bor just nu i Hong Kong ska flytta till Australien här näst, bäst för henne att hon kommer hem till sommaren som hon har bestämt. -Ingethotellerså- Men jävligt roligt för henne, tänk att få vara med om sådana saker, att flyga runt i världen & få se vad som finns runt hörnet. Helt otroligt. Men jag tror jag är lite för säker i min lilla håla, haha. Men semester utomlands är ju alltid trevligt, men att bo där 24/7, vet inte, tror inte jag kan de som person. Ser upp till sådana som kan, men vi är ju alla olika. 
Snart är denna korta jobb-vecka avklarad också, bara imorgon också sen är det helg igen. Sambon ska på bio med en kompis på fredagkvällen så funderar lite på vad jag ska göra.. Kanske hälsa på hos ngn av föräldrarna? Vet inte, kanske inte orkar de. Pensionär som man är så lägger man sig vid 9 tiden, haha. Blir stolt om jag är uppe halv 11, japp, helt sjukt. 
 
Snart lunch, tuggar på tungan snart. Håller tummar & tår för att någon ej har lagat fisk igår & har med sig det i dagens lunchlåda idag. 
 
Tjingeling! 


Kommentarer
Malin

mm jäkligt trist...
men vi får blicka framåt o hoppas på det bästa med både de ena o de andra... men fred på jorden kommer vi nog aldrig att få, finns för många småpojkar som gillar att bestämma o leka krig där ute...

Blir du rastlös får du gärna spendera dagarna med mitt lilla monster :P
kram på dig!

Svar: haha, just därför jag gjorde den jämförningen med fred på jorden, det är ngt vi aldrig kmr att få. ;P
Therese Albertsson

2014-01-10 @ 09:01:44
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0