Helgens bravader

Denna helg så var de fullt sjå hela tiden känns de som när man tänker tillbaka? 
Fredags så kom Jhonnys kompisar hem till oss så kollade vi på "The Millers" eller ja, jag såg de 30 första minutrarna & de 15 sista tror jag. Sov där emellan.. Haha. Så där rök fredagskvällen.
 
Lördagen så skulle vi vara på TK Trossö kl 10 & hejja på Alle när han tävlade i styrketräning, vi vaknade halv 11 & fick i rask takt göra oss i ordning & var väl där runt halv 12, då hade de tur väl varit 2 grupper som tävlade så vi behövde bara vänta i 20 så skulle Alle börja. Han var lika stark, som vanligt. Haha. Sen vid halv 2 så gick vi hem & käkade lunch sen ut på stan & kolla runt, kom hem & var lite småtrött så sov 4- halv 6. Vaknade i ren panik denna gång också då vi skulle vara hos Malin & Johnas kl 18 i Nättraby. Tkr att man borde lära sig att ställa klockan 2 ggr på en dag!? Men ja, det var såklart inga problem att vi kom 30 minuter försent. (a)
Kvällen bestod utav god mat & efterrätt blandat med skratt & spel. Okej, trötthet från min sida också, men vafan. 
Kom hem klockan 12 på natten & slocknade som en trasig lampa. Måste göras om, men nästa gång så blire hemma hos oss. ;) Jag käkade faktiskt fisk för första gången sen jag flyttade hemifrån & de var riktigt gott! Har nog glömt lite smaken av det hela haha, eller bara slutat vara trött på det.
 
Söndagen så tog vi de lugnt på förmiddagen efter en stressig lördag, med häftiga uppvaknanden.
Sen åkte vi ut till Hasslö vid 13-tiden & besökte farmor&farfar. De var chockade att vi kom & besökte men lika glada för de, så vi fick en snabbfika där innan vi skulle hem till Jhonnys pappa & äta middag. 
 
Vi kom hem runt 18-tiden & slappade framför The Hunger Games 2, jag satt halva filmen & skrek "Nu slutar den" "Nej, nu lovar jag!" Bah, hopplöst när man har hört att den slutar när man vill att den ska starta. Haha. Men jag tyckte om den, även om jag satt & trodde den skulle sluta hela tiden.
 
Natten mellan söndag & måndag så hade vi Saku hemma hos oss, en border collie som är boende hos Jhonnys pappa annars, men då han ska iväg på jobbi veckan så skulle vi se om vi kan ha honom hemma hos oss så länge han är iväg. Så en hund till i hemmet, ja, alla kallade mitt hem ett zoo när jag hade Smulan & Honey, men vad äre nu då? Kalla inte hem ett zoo när de är fullt av kärlek & man vet aldrig när de tar slut. ;) 
 
Ja, med alla dessa middar bortbjudna så resulterade det i att de blev pasta från pastavagnen utanför jobbet idag, haha! Sista jobb-måndagen på Telenor idag! Helt sjukt!
 
Tjingeling.
 


Kommentarer
Malin

Full rulle hela helgen för er del :)

Tack för i lördags, de va möe trevligt. Men du glömde berätta att du vann i båda spelen :D

Svar: Verkligen. Tack själva! :) Haha, jag ville inte skryta allt för mkt.. ;)
Therese Albertsson

2014-01-28 @ 10:59:12
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0