Tänka & skriva olika.

Måste bara berätta en väldigt rolig grej som hände igår när vi var & handlade på maxi.
Vi går genom maxi medans jag kollar igenom listan då Jhonny har fyllt i allt vad vi behöver hemma. När det plötsligt står på listan bland mjölk & tacokrydda, ordet bröst. Det bara slår mig som en liten smäll i huvudet, läser jag fel? Nepp, frågar Jhonny medans jag pekar på ordet:
- Vad menar du med bröst? 
Jhonny kollar på listan & man ser hur han tänker & blir mer & mer röd i ansiktet. Så säger han lite försiktigt:
- Jag menar bröd.
 
HAHA! Alltså de var så jäävla roligt i den sekunden/minuten. 
Sedan funderade jag vidare; vad tänkte han på medans han skrev listan då? 
Ja.. Han fick mig att skratta iallafall, det går alltid hem. :)
 
Nästan så jag tog ett foto bara för att föreviga detta dumma fel, men nja, såå minnesvärt är det egentligen inte. 
 
Tjing!


Kommentarer
Malin

hahaha lika roligt att läsa om de som att höra dig berätta om de igår :P
Kan nästan se mig honom framför mig... lilla tomaten ;)
Han satt där o skrev mjölk o vips så tänkte han på dina bröst... sen kom tacokrydda in i bilden... hmmm.. ja killar :P

Svar: Ja, helt otroligt..
Therese Albertsson

2014-01-29 @ 07:52:26
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0