Långhelg!

Ojoj, var ett tag sedan som jag skrev här, dagarna går sjukt fort! 
Men samtidigt har det hänt väldigt mycket på de senaste dagarna också så tiden försvinner fortare än vad man själv märker.
Jag skriver ett snabbt inlägg om alltihopa. :)
I fredags så hade jag min första graviditetsdag där jag kunde börja gråta till allt & inget. Dagen började med att jag grät medans jag ensam bäddade sängen. Bara sådär.. Fortsatte med att jag nästan började gråta bara för att jag pratade med pappa. Jag började stortjuta av att alla mina närmsta vänner hade fixat en överasskning till mig genom en liten babyshower hos Malin, och började lipa ännu värre när jag såg att min syster hade lyckats att komma dit också. Ja, vad ska jag säga, skylla på.. Har bara 1 månad kvar i detta hormon-träsk? Haha!
Det var helt underbart att få uppleva den dagen, även om man hade så mycket känslor så betyder de känslorna desto mer. Att ha så underbara vänner som vill lägga sin tid för att fira mig & vår lilla älskling. Helt otroligt!
Det är klart att man först när man blev gravid de första månaderna att man är rädd att det ska bli för stor förändring & att kanske folk runt omkring tkr de är too much eller blir rädda eller vad som? Men alla har bevisat genom sin kärlek & sina handlingar att det är helt tvärtom. 
Jag fick helt otroligt mycket presenter också, badbalja, potta, krämer, bebiskläder, leksaker till M, sovpåse, ja, jag kan fortsätta i evigheter allt vi fick, men allt är otroligt nödvändigt, Jhonny & jag gick igenom allt senare på kvällen & försökte säga vad som var bästa som vi fick men allt var bra på sitt sätt. Då har man lyckats riktigt bra med att planera allt tycker jag!
Lördagen så var vi i Ronneby & grillade hos pappa & Inga-Karin, var väldigt mysigt att sitta ute under parasollet & bara njuta av en skön behaglig dag & prata om allt & inget. Chevelle var såklart med & hon tyckte det var jätteroligt att vara lös på den stora trädgården & springa som en idiot, hon sprang så snabbt så när hon skulle springa i kurvor så hon låg nästan ner, såg otroligt roligt ut! På kvällen så var vi alla Albertsson-barn, Sofia, Daniel, Alle & jag, plus Jhonny på bio, den nya Hercules med The Rock. Trodde inte att den skulle vara sådan i handlingen så man blev överasskad men en glad överasskning, den var inte som alla andra liksom. :)
Söndagen så tog vi det väldigt lugnt, handlade på Maxi & sen för att klara av värmen så lade vi oss i skuggan i Hoglands Park på en filt & bara var. 
Igår (måndags) så firade Jhonny & jag 2 år, helt otroligt att vi har varit tillsammans i 2 år, lovely! 
Jag har letat efter den perfekta väskan i över 6 månader & hade precis en bild i huvudet hur den skulle se ut, hittade den på Accent i torsdags & blev helt förtvivlad när jag såg att den kostar en förmögenhet för en själv som är arbetslös, och så fick jag den igår i present! Blev heelt chockad & asglad :D
Bild på den kommer inom en snar framtid, höh. ;)
Så var vi & åt på Castello på kvällen & efterrätt blev det en rinnig glass på Glassiären. Mycket gott :) 
 
Nu ska jag ta tag i denna tisdag! Tjingeling!


Kommentarer
Malin

<3
Grattis på er dag!! :)

Svar: Tack! :)
Therese Albertsson

2014-07-29 @ 16:39:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0