plask

Denna söndag har varit fullfart hela dagen känns de som, förmiddagen så gick jag runt hela lägenheten & dammade av medans Jhonny städade toan, diskade & damsög. Sen åt vi lunch & eftersom vi båda blev apsvettiga av allt städande så åkte vi till Saltö & lade oss i solen/badade, riktigt underbart. :)
Vi låg max 20 minuter sen hade vi hunnit torka på kroppen & bli varma igen så det blev lite springande mellan havet & handduken. Jhonny var så söt & trodde M skulle bli kokt inne i den varma magen, ibland så vill man bara ta tag i hans kinder & säga "du är så sööööt" med mormor röst, haha!
Nu när vi åkte hem så gick vi upp till Hemköp först & köpte varor till bakad potatis & sås, nu är de inne i ugnen så medans vi väntar på dem så hann vi duscha & svalka av oss på våra lite smått brända kroppar. 
Nu är mina ben dödströtta, all energi bara försvann men det tog väl lite mycket att städa & gå i lös sand på stranden m.m. Men nu ikväll så ska jag inte göra något mer påfrestande, bara ta det lugnt. 
 
På tal om att inte göra något påfrestande så har jag inte tränat på kanske 2 veckor igen? Förra gången jag tränade så blev jag helt slut dagen efter så börjar känna att kroppen orkar inte riktigt lika mycket längre, jag känner inte av det under träningen då jag är så fokuserad på träningen så får en trött-smäll dagen efter istället så är lite rädd för att träna nu. Men samtidigt så vill jag träna för att lättare trycka ut ungen sen, men jag orkar knappt med att gå en längre promenad nu så får väl känna mig besegrad av min egna kropp. Jag har gjort de bästa jag kan av det hela, får väl tänka så.. :)
Ska till Wellness denna vecka som kommer & pausa mitt medlemskap för augusti-kanske 4 månader framåt? Då man ej får träna efter förlossningen för kroppen måste vila & läka efter graviditeten etc. Så tänker jag att hellre ha längre pausat & komma tillbaka & starta upp det än att betala för några månader extra & jag ändå inte kan utnyttja det. Det är ändå 350 kr/mån.
Längtar redan tills jag ska börja träna igen & börja få upp mina muskler & köpa ett par riktigt jävla tajta shorts & vara stolt över min kropp. Visst, jag skäms inte över den nu heller, men jag kollar inte på mig själv & tänker "Jäävlar, vad du är snygg". Då min blick alltid har varit på min mage & att den ska vara smal, har aldrig kollat på mina armar eller lår, så blir det lite fel nu då min mage är ett gigantiskt stort klot. Men jag älskar samtidigt min mage nu då jag vet att det ligger en liten filur där inne. :) 
 
Bjuder på dessa bilder. ;)
 
 
 
Nu är det strax mat! Tjing! :)
 


Kommentarer
Malin

Du är lika vacker nu som förr fast på ett annat sätt :)
Du har en väldigt fin gravidmage som sen kommer att försvinna o du får tillbaka din gamla platta fina mage igen :)
Jag tycker de e jättekul att du för en gångs skull e större än mig iallafall ;)
Men snart e ordningen rätt igen o du kommer vara ditt gamla vackra jag igen om inte vackrare :)
Kram på dig!

Svar: Tack :) Haha, rolig du är. ;P kram!
Therese Albertsson

2014-07-21 @ 00:15:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0