Spaigt

I torsdags så var jag med Jenny & Manda i Malmö på en liten spa-tripp, Victoria Park. Vi gav i examenspresent till Jenny ett presentkort på Victoria Park & hon verkade nöjd med spa-trippen. :) 
Det fanns 2 olika bastu, aromabastu m kristaller & en ångbastu. En pool, bubbelpool & sen fanns det "fejksol" där man satt i solstolar & njöt av lampor som skulle lika solen & gav en D-vitamin. vi gjorde allt & mellan för att samla energi så drack vi te, juice & åt äpplen från baren som ingick i visiten medans vi solade i D-vitamin ;) 
När vi kom så fick vi låna handduk, badrock & tofflor & så gick en som jobbade där & visade oss vart allt fanns, när hon såg att jag är gravid så rekommenderade hon mig att inte bada i bubbelpoolen eller basta då det skulle kunde kicka igång allt. Men jag fick en väldigt mysig dag ändå, efter vi var där i 4 timmar så åkte vi till Emporia & gick omkring & kikade, när klockan blev halv 8 på kvällen så blev vi klara för oss. Då hade vi hunnit gå i de butikerna vi ville, äta på Vapiano & testa på frozen yoghurt, riktigt gott, kan jag rekommendera :)
 
I fredags så pysslade jag lite i hemmet, gjorde små saker som har stört mig i ngn vecka osv, sen vid lunch så gick Jhonny & jag till Espresso House som precis har öppnat vid torget/fisken & åt lunch, det var gott & friskt i värmen som har kommit äntligen. Sen kollade vi runt lite på stan & eftet det så tog jag Chevelle på långpromenad då jag ville ha henne lite trött då vi skulle ej vara hemma på kvällen & hon skulle få stanna hemma. På kvällen sen så spelade vi minigolf på dragsö m mina 2 bröder & käkade på deras uteservering. Mysig kväll :) sen vid 9 så åkte vi alla hem till oss & kollade på fotbollen.. Somnade typ halvt när de sista 30 min var kvar, sjukt trött på kvällarna nu!
 
får se vad denna helg ger oss, tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0