Värmeslag

Älskar att värmen äntligen har kommit, hoppas att den kommer vara kvar här tills sommaren är slut MEN det är först nu också som jag börjar känna på kvällarna att fötter & händer är dubbelt så stora, min älskade sambo var snäll & fixade ett kallt fotbad igårkvälls till&med. Men så fort som jag var stilla med fötterna i vattnet så kändes de som att mina varma fötter hade värmt upp vattnet så fick sitta & röra på de lite hela tiden så jag fick känna att de fortfarande var kallt. Och det hjälpte otroligt mycket, innan fotbadet så satt jag & småsvettades & fötterna kunde jag inte ha ngnstans på bordet då de kändes som att om de stötte emot något så skulle de sprängas & blodet skulle rinna på väggarna. Men efter fotbadet så var jag inte alls lika varm i kroppen & fötterna hade nästan blivit normala i storlek :)
 
Sista utgången med Chevelle tog vi vid 11 tiden på kvällen samtidigt som mina 2 bröder gick hem till sitt och påvägen ut så frågade jag på automatik om jag behövde ha på mig jacka/tröja, mitt svar jag fick var ett halvhjärtat nej med skratt. Det fick jag inse när vi kom ut, så sent på kvällen och jag frös inte ett dugg. Underbart :) 
 
Nu ska jag städa hos lilla Honey, tjingeling! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0