bubbligt

Nu har vi flyttat in allt som ska vara i lägenheten, vi har fortfarande kvar saker i den gamla lägenheten men de ska direkt upp till vinden så inget jättestressigt. Meningen var ju att den andra skulle flytta in den 1 juni i den gamla lgh men då det blev en massa tjafs/osäkerhet/annat bajs så fick vi dubbelhyra på våra axlar istället. Vi som redan är rika, med ett kommande barn så kunde det inte komma mer passande. 
Inte nog med det så har vi tydligen en satkärring som bor precis ovanför oss, jag orkar faktiskt inte ens skriva om det här för min puls stiger till 1000 slag/min så för mitt barns hälsa så skippar jag det. Vi har skruvat bort våran ringklocka så nu kan hon plinga hur mycket som hon vill iaf. :)
 
För att skriva om något kul då,
firade Malin igår med en glass från Glassiären, var mysigt att äta go mjukglass & prata. Fick träffa hennes hundar Nova & Britta, så söta, som vanligt. ;) Jhonny & jag sa att vi skulle låna Britta några dagar så skulle satkärring få höra på skall men jag lägger hellre dynamit i hennes kropp om jag vill drömma om ngt. (a) 
Gick på stan med mamma idag på förmiddagen då hon hade lite ärenden som skulle göras, blev bjuden på lunch, åt 3Gs goa toast. :)
På torsdag så ska vi på möte med föräldragruppen igen, ska bli kul :) Sedan på kvällen är det återträff med ett gäng som jobbade/jobbar på Telenor, ska bli roligt att träffa alla igen & det blir nog lite överasskning för ngn av dem att jag är gravid, om inte det har spridits sig i lilla karlskrona redan. ;)
 
Helt sjukt vad vädret kan förändra sig från dag till dag, igår var de så skönt ute så man kunde gå ute med shorts&linne, men idag är det kallt & regnigt så man måste ha jacka & långbyxor. Jobbigt värre. 
 
Har varit lite dålig med träning för mig förra veckan då all fokus blev på packning & flytt så ska försöka bli bättre denna veckan, än har jag inte varit där men ska försöka masa mig dit. Hade nog egentligen behövt de, lägga all negativ energi på att lyfta tjocka vikter istället för att allt ska koka inom mig. 
 
Tjingeling!


Kommentarer
Malin

Ni får gärna låna henne :)
Kan ju bli intressant att ha både henne o Chevelle i samma lägenhet ;)

Svar: Haha, lite de vi tänkte med ;P
Therese Albertsson

2014-06-04 @ 20:16:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0