Elsa´s cafe

Var igår ute på stan med Manda & Jenny, så ofta jag träffar dem nu har vi nog aldrig gjort sen vi alla gick i samma skola känns de som, haha. 
Iallafall så testade vi på det nya cafeet som ligger bredvid Time, mittemot Simsalabim, Elsas. Riktigt fint inne & stor plats att sitta ute om man vill göra det. Färgen som de hade satsat på inne var rosa, men visst om man lyssnar på namnet till cafeet så förstår man samtidigt att de är ett tjejigt café. Och som Jenny & Manda var så kloka & sa "Hur många killar går ut & fikar, som vi tjejer?" Inte många.. De hade en trappa ner i cafeet också så man kunde sitta nere i källaren & fika också, även om det bara fanns ett litet fönster så kändes de ändå inte instängt. Tycker de har lyckats riktigt bra med inredning & mysighet, de hade bra musik också. :) 
Själva fikan då? Jag testade på en rabarber&jordgubbskaka m vaniljsås. Riktigt god, Jenny & Manda käkade tacopaj & de sa att de var nöjda också, lite stark var den tydligen bara (av jalapeno tror jag). :P
 
Kikade vart mitt paket från Nordicfeel.se är någonstans & de är tydligen uppe i Borås för sortering, preliminärt leverensdatum är 30/6. buhu, hade hoppats på att få det idag kanske, men då får man vänta en hel helg också. poop.
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0