Förståelse

Har alltid sagt att om man ska förstå en annan människa så ska man testa att gå i dennes skor, tex. kundtjänst-jobb, så mycket skit som de får ta vet man aldrig om förrens man har testat att jobba som de. 
Denna lärdom med graviditeten har jag nu också, förrut när jag har sett gravida så har jag alltid tyckt de var konstigt när de går & tar på magen ibland, bara sådär liksom.. Men som sagt, man vet när man har testat dem skorna också. ;) 
Igår var första dagen någonsin i denna graviditet som jag tyckte det var jobbigt att vara gravid. På förmiddagen när jag skulle träna på Wellness så gick allt bra med uppvärmningen men när jag skulle börja köra på mitt hemmagjorda gravid-pass så började jag må dåligt, yr, kall svettas m.m. så efter 30 minuters kämpande så gav jag upp & gick hem förbannad som ett bi. 
Sen när jag fortsatte med min dag så fick jag ont i ryggen som fan & allt gick bara åt skogen. Det var första gången som jag verkligen kände av smärta av en sammandragning & ett konstigt hugg. 
Men ja, jag har nästan bara 2 månader kvar nu så det blir väl jobbigare var dag som går, man jag har väl varit lite bortskämd de senaste månaderna & mått otroligt bra.
Jhonny påminde mig att den första tiden i graviditeten inte var allt för vacker heller, man glömmer allt för fort. Farligt fort!
 
Imorse när jag låg och sov så ville M ha sitt första träningspass, så han låg & sparkade/boxades på samma ställe ungefär 7-8 ggr så vaknade till detta & var för trött för att flytta på mig så han fortsatte tills jag allt flyttade på mig. 
Vaddå envis unge!?
 
Tjingeling! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0