Långsam resa

Igårkvälls så bestämde vi att vi åker till Simrishamn imorgon & överraskar jhonnys mamma, så här är vi!
Hon blev jättechockad, hon kände inte igen Jhonny när hon öppnade dörren först & efter 20 sekunder så började jag skratta då hon såg så chockad ut & undrade vem fan de var som frågade efter kaffe, även om Chevelle sprang runt hennes ben i panik efter gos. 
Hon blev sen när allt hade smält väldigt glad över att vi kom & tiden har bara flugit iväg sen dess, har pratat, kollat på bebissaker & lagat mat. Vi körde lite fel dag kom vi på när vi körde vid norje, Sweden rock slutade ju inatt så alla skulle hem. Resan tog nästan 4 timmar istället för 2 timmar. Jättekul..
Men denna kväll så är det formul 1 så de blir att sitta med mobilen i några timmar, woho.. 
Lovade en gravid-bild för några veckor sen så här kommer en som jag tog i fredags innan vi gick till min bror för kalas. :)

Denna vecka som kommer så ska jag till barnmorskan & testa på glukosbelastning, menas med att jag ska dricka sockervatten för att se om jag har fått gravid diabetes.. Och inget vatten eller frukost får man äta innan, kommer att vara småbutter innan jag får mat i mig haha. 
Nu ska jag fortsätta försöka hitta roliga bloggar att läsa, wish me luck! Tjing!


Kommentarer
Malin

Sötlök :)
Hoppas verkligen att du får ner drinken imorgon :)
Du är så fin!
Kram

Svar: Tack, söt du är :) kram
Therese Albertsson

2014-06-09 @ 08:46:15
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0