shoppande hjärtslag

Då jag har gått nästan i 1 månad & 2 veckor utan att ha fått pengar så kände jag mig vääldigt pank de senaste dagarna, har ändå försökt att dryga ut så mycket som möjligt de sista dagarna men det blev svårare & svårare.. Men igår så ramlade det in pengar på mitt så hungriga konto! Och vilken lycka jag fick, nästan så man ville börja gråta men jag höll igen. Vill inte vara en hormonstinn gravid kvinna som grinar åt allt. ;)
Så nu ikväll så har jag beställt Blondinbellas produkter från LCC, som jag har längtat & trånat efter att kunna klicka på den där stora "köp"-knappen! Och så snabba som de är på Nordifeel.se så kommer jag säkert ha produkterna imorgon, sikken lycka! Det som hamnade i min lilla varukorg är:
 
Dry Schampoo, LCC´s egna beskrivning:
LCC Good To Go är ett torrschampo som ger håret en nytvättad känsla med fantastisk volym. Går även att använda i nytvättat hår för ökad volym. Good To Go tar bort överskottsfett i hårbottnen. Doft av söt kolafudge. Spraya vid hårets rötter och tupera för ökad volym (om önskvärt).
 
Och LCC´s schampoo & balsam, ska bli så himmelskt att få duscha med hennes produkter igen, luktar mmhhm-mumma. :) Stora flaskor köpte jag också denna gången, de små har endast 100 ml, dessa har 250 ml. 
 
Men ja, annars denna dag så var jag hos barnmorskan i förmiddags & mätte magen, frågade frågor & lyssnade på hjärtljud, såklart. :) Blodtrycket kollades & de var perfekt, och jag låg enligt min kurva när de mätte magen & hjärtat slog som på en frisk pojk enligt barnmorskan. Mycket nöjd med att vara en "perfekt" blivande mamma. Det bästa med dessa besök är när jag får höra på hjärtljuden, då får man nästan samma känsla som när man såg på ultraljudet & man fick se han för första gången på riktigt, inte bara känna honom.. 
Jag berättade för henne att det är först nu dessa dagar som jag börjar känna mig jobbigt tung/trött med graviditeten & hon sa att barnet är ungefär 40 cm & väger cirka 1600 gram så det är klart att det börjar kännas lite nu att han finns där inne.
Jo, 1 par som var med på föräldragruppen födde en dotter igår, 6 veckor för tidigt, hon är förstaföderska också, fatta att jag fick lite stopp på luft när jag hörde detta. Tänk om jag föder i mitten av juli tex?! Heelt sjukt.. Men ja, alla är vi olika, jag kanske går 2 veckor efter min beräknade dag så man vet aldrig, men jag blev lite chockad.
 
Tjingeling! 


Kommentarer
Malin

Såg att de fått nu o blev lite fundersam... men 6 veckor för tidigt, de förklarar ju saken :) jajks! nee de får vi inte hoppas att du oxå blir... vänta några veckor till iallafall :)

Svar: Jaa, haha. Verkligen, några, minst 1 månad till! :P
Therese Albertsson

2014-06-26 @ 07:05:41
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0