andas

Jag vet att man kan inte få allt här i världen, om man önskar sig allt för mycket av en sak så kan man få de tillslut och då vill man inte ha de, de finns i båda delarna. 
Vet att jag har fått en riktigt underbar lägenhet, familj och förhoppningsvis ett friskt barn. Men vad JAG önskar mig just nu, det är att bli frisk, att få bort denna jävla förskylning som gnager mig till tokigheter. Jag vill typ skära av mig min näsa för att få kunna andas utan täpphet, det har gått så långt att nu är näsan så täppt att när jag sväljer så blir de lock i öronen. VIsst låter de förjävla skönt va?!
Brukar vara förskyld i 1 vecka, men nu är jag sjuk för två pers så nu idag är jag inne på min 2 vecka, om jag fortsätter såhär så är de strax 3 veckor och de vettefan om jag pallar alltså.. Använd nässpray då? Jo, men de kan man inte använda så jävla länge utav heller, max 10 dagar. De har gått 14 dagar nu! 
Japp, idag blire ett skrik-inlägg. Vill bara dö lite.. 
Så ni folk som är där ute, njuuuut av att kunna andas med er näsa. För det kommer jag göra när jag nu väl blir frisk från detta fanskap. Man tar allt förgivet allt för ofta, man borde stanna upp i allt och bara andas några ggr lite lugnare och bara njuta av att kunna stå på 2 ben och kunna leva utan behöva klaga på sin hälsa. 
De säger att folk som har KOL har ungefär lugnkapacitet som att andas genom ett sugrör, fatta de då!? 
 
tjing. 


Kommentarer
Malin

pust... hoppas att den går över snart! Aldrig roligt att vara förkyld!
Krya på dig fisen så ses vi nån dag o snackar lite skit o ta en glass eller så :)
krya på dig o ta hand om er!
kramis

Svar: Tack, hoppas det med.. De låter bra :) kram
Therese Albertsson

2014-03-21 @ 10:18:21
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0