dela med sig

Då vi fick låna en nyckel till den nya lägenheten redan nu så ska jag visa den för min mamma ikväll efter hon har varit och klippt sin lugg, ska bli så kul! Att få berätta och dela mina fantasier/visioner om dess yta :) 
Men först måste bara dagen gå, både idag och igår känns som dödagar, har otroligt tråkigt men samtidigt så orkar jag knappt göra något för täpptheten i näsan gör mig otroligt trött. 
Jhonny googlade och sa att de kanske är graviditets-täppthet, att vissa var täppta ända tills de tryckte ut ungen. KUL! Men jag håller tummarna att förskylningen endast är envis..
 
Senare ikväll så ska jag till Emma, Hässlegården. Ska bli mysigt, får se bara när, vilken tidpunkt damen hade tänkt sig.. 
Nu är uppsägningen utav lägenheten skickad iallafall, la på den på posten igår innan den tömdes, eller sambon gjorde medans jag höll Chevelle, den skällande hunden.. Allt är så himla spännande :) 
 
Nu ska jag lägga mig i soffan, dör av trötthet känns de som.. 
 
Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0