Förbannat

Idag så var vi och kollade på en annan lägenhet som ligger ovanför Subway, i det området som vi vill bo i. :) 
Nej, då behöver vi inte flytta långt, i know. Vi behöver inte ens hyra lastbil. 
Och denna lägenhet älskade jag, även om de bara är en 2 & 1 halva så kan man göra mycket med den. Fantasin började flöda när vi gick in i den & känslan i den var helt korrekt, inget negativt alls. 
Så vi kom fram till med kvinnan som visade lägenheten från fastigheten att vi skulle höra av oss imon förmiddag vad vi känner, men nu är den borta från hemsidan. Och jag fick en jäävligt dålig känsla, faan. Jag börjar bli jävligt förbannad, jag kmr bli ursinnig om de är så att den är tagen av någon annan. 
Så med detta så kommer jag ej att skriva mer om lägenheten och beskriva förrens vi har fått från fastighetsskötaren att vi får den. För jag blir bara mer kär i den när jag förklarar den och vad jag vill göra med den för att få in den rätta mys-känslan. Bah. 
 
Resten av dagen har gått fort som bara den, vi var inne på Karlskrona Möbler med Jhonnys mor och shoppade mattor, sen åkte vi till Hasslö för att hjälpa till där, vi kom hem nu vid halv 6 först. Vet inte riktigt vart denna dag tog vägen.. Nu denna kväll så blir de bara att ta de lugnt och kolla på Criminal Minds! Mitt favvo-program all time. 
 
Imorgon så ska jag på utbildning vid Trygghetsrådet, ska på en personlighets-shuttahejsan. Gjorde ett test som jag fick en länk till via mailen som jag gjorde i fredags och via dessa frågor så kan de räkna ut vad jag skulle passa att jobba som, en liten hjälp till mig som är helt vilse i skogen när de kommer till vad jag vill jobba med just nu. Lite kul och se om de har rätt när de kommer till att räkna ut hur man personlighet är. Alla som har gjort den säger att den är riktigt bra så har höga förhoppningar! Den är kl 9-12 så är inte hela dagen iallafall, så man kan göra lite annat resten utav dagen. :) 
 
Men nu är jag inte sugen på att skriva mer, är mest butter över lägenhet nu. Fan visste att vi skulle ringa redan idag, meeen ja... om jag hade kunnat så hade jag slagit mig på käften för att jag inte gjorde de. Bajs.
 
Tjing. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0