kartonger

Denna vecka har gått väldigt fort, även för en arbetslös.
Har varit med vänner, gått på nyöppning för den nya gym-butiken och hjälpt till med packning åt min kusin. 
Och samtidigt i alltihopa så har jag varit kontakt med a-kassan och förra arbetsgivaren så allt ska bli klart för en gångs skull och idag fick jag ett brev att de "beviljar" mig till a-kassa, tjoho. Tur för dem. 
Fick då också reda på hur mycket jag kommer få leva på under månaderna och de var ju inte direkt tiptop men jag klarar mig, har tur att jag har min sambo. 
 
Ikväll så ska jag ha myskväll hos Stina med henne & Emma, ska bli myspys. Käkade lövbiff, pommes & beasås till middag så får la se hur mkt jag orkar äta till kvällen. Magen har gått från lite gravid till höggravid, pga maten. Yes..
 
Imorgon så ska vi hjälpa kusin, hans fru och bebis med att flytta, har varit hos dem både idag och igår och hjälpt till lite med nedmontering och busat med Lykke(deras söta 8mån bebis), fick vara ensam med henne medans Elin gick och hämtade kartonger, sjukt läskigt men kom på ett sätt att få henne att bli trött och nääästan somna så känner att de blev en liten success :)
 
På söndag så är de Formel 1 som ska ses utav min sambo och hans killkompisar så får se vad jag hittar på då, om man kanske ska störa mamma eller vem man ska klamra sig fast på, haha. 
 
Nu ska jag strax träffa Stina och Emma så skriver av mig ngn annan dag, måndag så gäller de! Iiih. 
 
Tjing! 


Kommentarer
Malin

Du är alltid välkommen till oss de vet du :)

Låter som att ni haft fullt upp o snart e de era saker ni ska packa ner ;)
Kramis

Svar: Tack :) <3 kram
Therese Albertsson

2014-03-30 @ 18:06:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0