mjöligt.

Igår så blev de filmkväll med Stina & hennes sambo Filip, vi kollade på en film som heter "Her". Jag sade redan från början att de är en mysko film, och fick jag rätt? Jadå, som vanligt. ;) Väldigt mysko film, även om de var en bra film med bra skådisar så fanns de liksom inget slut på filmen. Och så satt man där med en lös tråd som man ville ha löst, men de ville inte film-teamet tydligen. "Ni ska fantisera fram ett eget slut" Bah. Drygon hela högen.
Men så pratade vi lite sen vid 11-halv 12 så gick de hem i ösregnet. Mysig kväll :)
När jag sen skulle lägga mig så gick jag förbi vår stora kroppsspegel och såg hur gigantisk min mage, visst jag hade käkat lite popcorn men inte så mycket!? Och så mycket kan väl inte en bebis växa på ngr timmar?! Det var helt sjukt iaf.. Lite så man insåg att jag kanske är gravid ändå? Haha. Inte bara en liten pysmage som ser ut som att du har käkat för mycket mjöl-produkter. Men tydligen så är bebisens fötter 2 cm långa nästa vecka, helt sjukt. 
 
Vi var och handlade igår, Jhonny påpekade & frågade samtidigt om jag äter tillräckligt med frukt. Ja, de tyckte jag men inte ett halvt kilo som man tydligen skulle äta om man är gravid. Haha, så de blev handlat väldigt mycket frukt när vi var på Maxi. Tur väl när de tar slut så har vi inte så långt till Grönsakshandlarna :)
 
Nu ska jag strax till Kalmar, har packat ner ett äpple i väskan. Haha!
 
Fling :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0