resultat

Tjollahopp!
 
Idag så är de en lite smågrå dag, så då blir de fix i hemmet!
Dammsög hallen och köket då Saku har lång päls och de resulterar i mycket grus och smuts som följer med från utifrån. Sen bytte jag sängkläderna i sängen så de kommer bli extra skönt att lägga sig ikväll. :) 
 
Efter de så behövde vi mer mat till Chevellen så Jhonny, jag och våra 2 hundar gick till Hundbiten och köpte mat, hundskål och hundben. Hundskålen var riktigt söt, vit/rosa randig så står de Princess på :) Då vi nu har en vattenfontän som pöser ut friskt vatten så behövs bara en matskål och då uppgraderade vi den som vi hade till en liite finare. 
 
Och nu har jag suttit och sökt jobb lite, behöver ju göra de med. Och hur har jag fått all denna energi? Morgonen började bra helt enkelt, fick frukost på sängen av min söta sambo :) Han kom in och drog undan gardinerna så allt ljus kom in och både Chevelle och jag kollade buttert och frågade vafan händer, men så kom han söt med en bricka med frukost, kan man ha de bättre eller! Tror jag ikke :)
 
Träningsvärk från helvetet har jag också, benen tar kål på mig, och jag visste att det skulle komma också, eftersom mina ben skakade som fan efter så förstod jag att jag hade tagt ut mig med allt jag hade. Men de jobbiga med träningsvärk är att de är en värk fast med lite njutning i det hela då man vet att de kommer ngt gott i de hela. 
 
Fick höra att Saku ska vara här till torsdagmorgon nu istället då Jhonnys far fick lite mer jobb att göra. Får Chevelle lite manligt sällskap lite till. ;) Höhö.
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0