Titt-ut.

Idag var de dags för lägenhets-tittning, och tyvärr så hade jag för höga förhoppningar. :(
Det var öppen planlösning mellan kök och vardagsrum, och vardagsrummet var typ öppet och inget riktigt rum som jag hade hoppats på. 
Balkongen hade galler så det hade ju varit jättebra för Smulan, men det är inte på balkongen man ska leva. Känslan över de hela var inte korrekt heller, det fanns ett rum som inte hade något fönster så vem vill bo där liksom? Deppigt värre. 
När vi kom in så pratade vi med fastighetsägaren och jag berättade om att jag har bott med dem tidigare tillsammans med min mamma så då fattade hon korrekt, som Jhonny sa när vi gick därifrån; om vi hade velat ha den så skulle vi säkert fått den direkt. Men tyvärr så var inte planlösningen som vi hade hoppats på. Mycket synd, men lägenheten för oss finns säkert där ute någonstans. Bara väntades att få bli uppsagd. 
Vi har skickat iväg redan 2 andra intresseanmälningar så får se när vi får svar på dem. 
När vi var påväg hem så var jag lite butter över att den inte var perfekt, allt kändes hopplöst. Men helt plötsligt så kom jag på att detta var vår första lägenhets-titt, när jag kom över den vi bor i nu så hade jag kollat på 3 andra också. Så jag blev inte lika butter längre. :)
Nu medans jag skriver så fick vi precis en tid för en lägenhets-titt på måndag, så kul! :) Då får vi se hur denna ser ut. Håller tummarna! 
 
Vad annars, ikväll så kommer Stina & Emma hit. Bara ta de lugnt, chillidilla. :)
Imorgon så åker Manda och jag till Kalmar för att trakassera Jenny lite, alltid lika kul! Sen kör vi hem på kvällen. 
 
Igår var vi på Bröllopsmässa tillsammans med Malin från Telenor & hennes kompis Malin, höhö. Alltid lika roligt att träffa henne igen, dock tråkigt att inte få se henne varje dag. Men vad gör man när man får kicken och andra får stanna! ;) 
 
Tjingefling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0