Torsdag-fralls

Denna morgon avnjöt sambon och jag frallor, då jag ej får frallor varje fredag nu så får jag köpa de själv när man bli sugen. Tur väl så har vi inte så långt till gylles. ;)
Igår så gick Manda och jag på stan, skönt å bara träffa en vän en snabbis ibland, få prata av sig med de man har på hjärtat just då. Sen när hon gick till sitt jobb så gick jag hem & hämtade pojken så gick vi ut i solen på en promenad med hunden. Det var mycket kallare igår så de blev inte så långt, trodde jag skulle få amputera bort mina fingrar ett tag då de var så kalla. Då jag fortfarande tänker "Det är inte så kallt så jag behöver inte vantar" Varje dag likadant, att jag inte lär mig.. Suck.
 
Påvägen hem så handlade Jhonny medans jag väntade utanför och då kom Annika som jobbade på Telenor också fast hon gick hem ngr veckor innan mig då hon skulle ha bebis. Så fick kläcka nyheten för henne varför jag ställde alla konstiga frågor till henne innan hon gick, haha. Skönt och ha en till att ställa frågor till, just nu så kommer alla sådana till min kusins fru, stackarn.. 
 
Jag kollade på en kinesisk kalender som räknar ut vad de är för kön, roligt att kolla vad den säger innan man förhoppningsvis får reda på sanningen. Och som alla säger runt om mig så ska de tydligen bli en tjej. Hm. 
 
Ja, just de, imon så ska vi på lägenhetsvisning på en 3a! Ska bli såå spännande. :) Håller tummarna att de är något att ha, för som de låter så har den allt som vi önskar. Man kan ju hoppas att den är fin också. Återkommer vad jag ger den för betyg. ;)
 
Tjingefling!


Kommentarer
Malin

oooo vad roligt!!
hoppas att den har allt o att ni får den :)
Längtar efter att få höra alla detaljer sen :)
kramisen!!

2014-03-13 @ 15:57:34
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0