Whats up!

Har hänt en del saker senast, men nu när jag vill skriva av mig så blir de black out, såklart.
Emma som har varit i Hong Kong/Australien sen 1 aug kom hem tidigare än väntat, Jhonny hade pratat ihop sig med henne så hon plingade på överasskande hemma hos oss förra söndagen. Detta resulterade i att jag hoppade på henne & storgrät. Japp, man kan säga att jag har saknat henne. Sen gick vi till Stina och överasskade henne. Haha, alltid lika kul och få vara med i sådana saker, men minsta lika kul å få bli överasskad. :) 
 
Är förskyld sen torsdags förra veckan, och de blir bara värre. Jippie, nu börjar bacillerna krypa på rösten också så man låter som en tonårs-pojk. Alltid lika kul. Men är ganska pigg ändå, skönt nog. 
Var underbart väder i lördags så då gick vi en runda med chevellen så hon fick röra på benen också, var riktigt skönt. Bara låta d-vitaminen sjunka in. När vi gick förbi min ena brors lägenhet så höll han på att parkera bilen då han precis kom hem från bil-tvätten så vi fick se hans nya bil sen promtade vi på att vi skulle bli bjudna på kaffe/te. Så vi fick en liten paus i promenixen :) 
 
Kollade på bio i lördages med Stina & Filip, alltid roligt och träffa dem så vi umgicks lite innan bion började sen blev de Robocop. Betyg på den? Hm.. Typ 2 av 5. Var inte så jädra bra, jag hann i filmen tänka på paret som satt framför oss som var runt 15 års åldern på när tjejen kommer att göra slut med den stackars killen. Han klängde & ville pussas medans hon stirrade på skärmen. Jävligt skönt å slippa vara i den situationen. Hon hade kanske hittat han på desperatkille.nu? Såg så ut. Plus att han var röd hårig, jag förstår henne att hon ville se den dåliga filmen än han. (de som känner mig, vet att jag har ngt emot rödhåriga killar)
 
Något mer som har hänt? Träffade Anette från Telenor inne på Hemmakväll så var roligt att få se henne & prata lite, se vad som har hänt i gruppen och om de blev förlängning för andra. 
 
Kollade på "Private Pratice" imorse, ja, jag har börjat följa lite serier i min arbetslöshet. Och där var de en av karaktärerna som var gravid och barnet hade ingen hjärna när de var på ultraljudet. Tänk om de händer en själv? Är på ultraljud, och så ba " Nej, men oj, barnet har ingen lever, eller hjärta" eller om de är något som fattas, bara en liten tå så kommer jag vara helt förskräckt. Tänk egentligen hur mycket som måste klaffa, allt måste vara på rätt plats och finnas där. Bah, ja, men idag äre precis 3 veckor kvar. Ja, om du inte har fattat nu så är jag gravid, haha. 
3 veckor, känns som en evighet men de kommer gå lika fort som vanligt. 
Så nu för er få som läser här ja, jag vet att ni kommer skvallra vidare till folk som vet vem jag är, kanske till folk som inte ens vet vem jag är utan ni vill bara säga de. (Jag är sådan, ibland, äsch, vem ljuger jag för, alltid) Så varsegoda, jag vill börja skriva & klaga av mig lite om jag behöver de, tro mig de första veckorna hade jag absolut behövt de. This will be very exciting :)
 
Tjingeling! 
Dagens sysslor skriker efter mig. 


Kommentarer
Anonym

Oooo ha du äntligen gått ut nu :)
Skönt för dig o din mage e såååå söt!! :)
Längtar till ultraljudet o att få dela denna tiden med dig :)

Svar: Hehe, tack :D
Therese Albertsson

2014-03-10 @ 20:18:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0