Chizilla

Dagen började med att jag vaknade vid halv 8, och kom på precis samtidigt att Göran skulle komma med deras hund Lilo för mamma ligger på sjukhuset fortfarande & Göran skulle jobba så vi ska vara ett litet dagis några dagar. Men han hade inte ringt så han var nog försenad tänkte jag.. Så väckte Jhonny då han inte hade ställt klockan heller. Så gick vi lite sakta upp och vid 10 i 8 så ringde han & var nedanför. 
 
Sedan vid 10 så gick jag till Arbetsförmedlingen, möte som man måste gå på för att kunna få några pengar.. 
Och var hemma vid 11 igen, så tog jag ut Chevelle & Lilo på en långpromenad, vi gick runt till hamnen, varvet & sen upp mot torget. Med min takt så tog detta ungefär mer än 1 timme, men de var skönt. Vädret var helt underbart & man kunde lunka omkring utan att tänka om man ville. :)
 
Sen gick vi hem igen & åt lunch, sen vid 13 så åkte vi till sjukhuset & hälsade på mamma. Var trevligt, sen efter ngn halvtimme så kom min ena bror Alle också & skulle hälsa på så fick prata lite med honom också. Bokade Bingo & bio på söndag, haha.
 
På tal om bio så ska Jhonny & jag på bio ikväll, Godzilla, som jag har väntat ska ni veta. Har väntat sen i julas tror jag, ja, jag är en monster-freak, älskar alla monster-filmer. :) Så vi reserverade 2 platser till 21 ikväll, ska bli så kul att äntligen få se den! Alle såg den igår på premiären, blev lite smått avund men då fick man höra att den var bra också så då behöver man inte gå därifrån besviken förhoppningsvis med mina förväntningar. ;)
 
Vi fick en tid hos veterinären på måndag för lilla Chevelle också, vi ska vaccinera henne, typ 3 månader försent.. 
Vi fick hem lappen i Mars månad men ringer först nu, japp, vi har flyttat fram det lite.. 1 års vaccination, tänkte fråga veterinären om hon kunde kolla på patellan samtidigt också, för säkerhets skull. Hon har inte haltat jättemycket nu, men ngn gång om dagen så sker det ändå. Irreterande de där.. 
 
Tjingeling! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0