Efter sol kommer regn

Ja, som ni kan gissa så får man alla känslor & lite till under en graviditet som ni märkte efter förra inlägget, haha.
 
Denna helg har varit ganska chill, lördagen så fick vi underbart sommarväder så då befann jag mig på balkongen mestadels. Fick känna på min första sammandragning, helt otroligt. Kunde inte vara något annat än en sammandragning tror jag, haha. Sen på lördagskvällen så spelade vi minigolf & grillade på Dragsö med mina bröder & deras kompis Poffe. Väldigt mysigt & fick många skratt, att släppa en minigolfboll är inte lika enkelt nu längre har jag märkt. ;) 
 
Söndagen var de dötrist väder så jag packade lite i köket & sovrummet & gick igenom mina barndomssaker som mamma har sparat sen jag föddes, har aldrig gått igenom allting då de är en hel pärm men de var en del som man kunde kasta & en resten sorterade jag finfint, eller försökte iallafall.. Kom på att en sådan pärm får jag fixa till vårt barn, då vi säkert kommer få presenter ganska tidigt så som på hans dop osv så måste man nästa köpa en sådan snart & ha redo. Min mamma hade till&med skrivit en liten förlossningshistoria på ett papper & lagt ner i min pärm, alltid roligt att läsa måånga år senare. :) 
Tränade både i lördags & söndags också, känner mig väldigt duktig. :) Tänkte på detta när jag var påväg hem från träningen nu i förmiddags & träffade då på Elin, min kusins fru, som sa samma sak, att jag var väldigt duktig som gick & tränade medans jag är gravid. Roligt att få höra de från ngn annan när man precis tänker på samma sak i huvudet. :) 
Söndagskvällen så blev det bingolotto hemma här med bröderna & jeppe. Nej, vi vann inget, men Alle & Jeppe gjorde, haha. Efter det så gick vi & kollade på bio "Bad neighbours", fick sig några skratt & några suck. Men ja, den var helt okej. Nog bättre film som man ser hemma i soffan en helgkväll. :) 
 
Nu fortsätter denna måndagsdag! Tjolahopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0