hängande mage

Min söndag igår bestod utav mamma-häng på Verkö, var väldigt mysigt & behövligt. 
Jhonny hängde på första timmen så fikade vi på mammas nybakta bullar sen vid 1 tiden så skulle han hem & kolla på brumbrum-bilar på tv som jag tycker är dödstråkigt. Så jag stannade kvar så vi gick ut med våra små chihuahuor på en lång promenad, åt lasagne, sen låg vi i deras säng och kollade på saker jag vill ha till nya hemmet. Vid 18 tiden sen så körde mamma in mig till stan då hon skulle ändå in för lite träning på Wellness. 
Och där i mellan så var de prat mellan himmel & jord. :)
På kvällen så spelade Jhonny & jag Bingolotto, har gjort de några söndagar i rad nu men då har vi annars varit tillsammans med mina 2 bröder & deras kompis också men de var bakis så de blev bara vi 2 igår. Men vi vann inget, tråk.. Man får ju alltid lite hopp när man börjar närma sig till en liten vinst, men ja.. Haha, ja, lite smågamla har vi blivit kanske men de var roligare än vad jag trodde! Det drygaste är bara varje gång jag ska sitta vid soffan & kryssa i rutorna så sitter jag framåtlutad mot soffbordet & de tycker inte en viss M om så han kickar istället. Sikka problem man har fått som man aldrig hade förrut, då kanske de var en liten mage som putade över för man har ätit för mycket så man tänkte att man såg fet ut så drog man bara över byxorna så försvann problemet. Ja, allt kan förändras jävligt fort om man vill. :)
 
Än så länge idag så har vi varit ute på Maxi & handlat till den tomma kylen, skönt & få den lite full igen. Men nu börjar Maxi böka & göra om, precis när Hemköp har slutat göra om i hela butiken så ska nu Maxi börja & göra allt så mycket sämre, dåligt! Tydligen så ska de slå ihop fisk & skink-disken & det är världens dåligaste idé tycker jag som HATAR fiskdoft, de kommer stinka ner hela jävla skinkdisken & allt som ligger där. Men ja, jag köper inte skinka där så ofta nu mera så nu kommer de bli ännu mindre!
Har diskat lite & gjort iordning för ankomst av Saku då han kommer hit idag igen & ska vara här några dagar framåt, Chevelle börjar visa upp lite att hon ska strax börja löpa så får se hur detta går.... Om hon verkligen börjar löpa så får Saku vara hos Jhonnys bror istället, orkar inte med en löpande tik & en stor hane border collie efter den lille, bah, blir bara trött & sur utav tanken.
Nu ska jag städa hos Honey innan mötet hos barnmorskan vid 13.40!
 
Tjing! 
 


Kommentarer
Anonym

Vi vill ju se den lilla magen ;)

Svar: Haha, ni vill de va ;) det uppkommer inom de närmsta :)
Therese Albertsson

2014-05-12 @ 14:57:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0