LCC

Jag har använt Blondinbellas hårprodukt från hennes märke LCC, schampot & deon köpte jag för att testa för lite mer än 1 månad sen. Nu tänkte jag berätta lite vad jag tyckte om dem. :) 
 
Schampot luktar väldigt gott, får håret att känna sig nytvättat 2 dagar i rad & 3dje dagen så kan man göra en hästsvans eller uppsättning så klarar det sig 1 dag till. Jag köpte en liten flaska att börja med då jag ville testa det först om det var något för mig, även om det är en liten flaska så höll den sig i över 1 månad utan att ta slut. Då ska ni tänka på att när jag tvättar håret så tar jag schampoo 2 ggr/1 dusch då jag har hört att om man bara tvättar det 1 gång så blir det negativa joner i håret & 1 extra gång så får man posetiva joner i håret igen, något sådant, haha. 
Så själva flaskan är väldigt dryg, nästa gång så ska jag köpa en stora flaska så behöver jag inte handla så ofta :)
 
Och det ännu bättre är att Apoteket får in hennes produkter i deras affärer i vecka 25! Lovely! :) Även om Nordicfeel.se har en jädrigt snabb leverans tid, beställde på kvällen på en tisdag & fick hem varorna dagen efter så är det skönt ibland när man inte har kunnat planera så kan man gå till en butik & handla så man får hem varorna direkt. :) 
 
Deon luktar otroligt gott, har som sagt aldrig haft något problem innan med svettlökar som vissa andra så kanske inte är världens bästa försöksperson men för mig så behöver de bara lukta gott så är jag nöjd, eller ja, de ska inte kladda så hela kläderna blir förstörda heller & det var inte denna heller. Så tiptop! :)
 
Nästa köp från LCC så blir det schampoo, balsam & hårbalsamet i stora flaskor. Lyxigt värre! :)
Det är ju snart Mors dag också, hm.. ;)
 
Tjingeling!


Kommentarer
Malin

Skönt att du hittat produkter som verkligen passar dig :)
Är de dyra?
Kramisen

2014-05-13 @ 20:25:32
Malin

Skönt att du hittat produkter som verkligen passar dig :)
Är de dyra?
Kramisen

Svar: Ja, verkligen! :) Nja, beror på vad man jämför med. ;P Shampoot & balsam i små flaskor kostar 95/st, men i stora flaskor så ligger de på 159 kr tror jag. Kram
Therese Albertsson

2014-05-13 @ 20:25:45
Malin

Men de va inte så farligt om de verkligen e dryga o fungerar, de e ju inte så dyra som de hos frisören. :)

2014-05-14 @ 08:46:45
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0