Möbler deluxe

Fredag idag, har redan heela veckan gått?! Sjukt vad tiden går väldigt fort ibland. Även om jag inte hade något planerat alls för denna veckan så kunde den springa förbi omärkbart förbi också, läskigt. 
Nästa vecka så är det lite mer inplanerat, möten & sådana saker. 
 
Tänkte visa lite bilder på möbler som jag vill ha till den nya lägenheten, lovade ju att visa lite inspo på möbler/inspererande möbler vi/jag vill ha ;)
 
I min drömvärld så ska byrån vara i sovrummet, stolen i våran mysiga läshörna i vardagsrummet & boxarna ska vara i våran klädgarderob. 
Sist men inte minst:
En liten "köksö" bredvid vårt barbord i köket som kan hjälpa när platsen tar slut på bordet eller köksbänken. 
 
Men som man har fått från sin mamma så har man alldeles för dyr smak för sin egna ekonomi, Jhonny & jag brukar skoja om att vi hade passat som rika, vi hade kunnat sprätta undan en jädra massa pengar. 
 
Nu ska jag kika vidare på alldeles för fina saker & drömma mig bort där pengar växer på träd. :)
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0