tom halva

Jag vill ha hem min man, min sambo, mitt allt NU. 
Han körde vid halv 11 igårmorse till Skåne då han skulle hjälpa sin mamma lite, och nu är han påväg hem. Jag skulle aldrig palla ett distansförhållande eller att han skulle jobba borta i veckorna, han är alldeles för underbar. :) 
Förstår inte hur annat folk tar sig igenom dagarna när de har sina karlar borta jobbandes i flera veckor i rad. Jag har helt enkelt blivit för bortskämd att ha honom nära 24/7. 
 
Jag har försökt att hålla mig sysselsatt hela dagen idag för att klockan skulle gå fortare till kvällen, så jag dammsög lägenheten & moppade dem fina, gått igenom 2 kartonger & packat om så jag fick 1 kartong ledig till annat, duschade & gjorde mina fötter fina inför sommaren, fikade en stund med Stina och nu ikväll så har jag försökt läsa mig på lite på försäkringskassan om föräldrapenning etc. Hämtade upp ett paket på Hemköp också, det var 3 kg hundmat till lilla Chevellen. Nu behöver vi inte köpa mat till henne på ett tag, de är riiktigt mycket billigare att beställa torrfoder till hunden via nätet inkl frakten istället för att gå till en butik & köpa där. 
 
Nä, nu ska jag kolla på Top Modell, haha. Tjing! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0