Träningslat

Idag så masade jag mig till Wellness & körde ett Milon-pass första gången på exakt 2 veckor. Sista gången jag körde de så kände jag att jag var helt slut i kroppen & motivationen hade försvunnit som en droppe vatten i en öken. 
Så de senaste dagarna så har jag gått & varit lite butter på mig själv för att inte ha gått & tränat, och för att ta bort denna butterhet så behöver jag bara gå & träna, så enkelt är det, men ändå inte. Men när jag stod & diskade på förmiddagen så tänkte jag; jag behöver bara gå dit & göra de, det tar mindre än 1 timme. Lägg av, jag är så jävla barnslig som är sur på mig själv för att jag är lat. 
Så jag gick dit & körde 2 varv av Milon & kände mig väldigt duktig efteråt, sådär skönt trött i kroppen & bara glädje över att jag kom över mig själv & gjorde det. :)
 
Sen gick jag till Försäkringskassan för att prata lite om papper om föräldrapenning & etc. Det tog bara 5 minuter så efter det gick jag till Åhlens & kikade lite snabbt om de fanns något fint som vi behöver till nya lägenheten men inget som jag blev stormförtjust i direkt, så jag ringde Elin, min kusins fru, för att höra vad hon höll på med & det slutade med att jag traskade till henne i min långsamma takt (jag blev till&med omkörd av en pensionär idag) & fick prata lite med henne & träffa Lykke. Lika roligt som vanligt! :)
 
Denna kväll består utav att tvätta, lika roligt som vanligt men försöker att göra det lite oftare nu så man slipper de stora bergen som tar ännu längre tid att få bort.. Och det är ungefär 2 veckor kvar tills vi flyttar så tänkte att om man tvättar nu så kan man tvätta en sista gång precis innan vi flyttar så slipper vi flytta smutstvätt. :) Planering på hög nivå! Kom på idag med att de är ungefär 2 veckor kvar, fick lite panik då men kom på att vi har packat jädrigt mycket & slängt ännu mer känns de som så vi är ganska förberedda redan nu. 
 
Min mamma opererar sig idag med, har tänkt på henne nästa hela dagen så får se om vi får åka & besöka henne ikväll eller om det får vänta tills imon. Jädra massa tjafs med denna operationen från doktorerna, om tid & allt där omkring. Hoppas & håller tummarna att allt gick bra iaf. :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0