gårdagen

Gårdagen var fullspäckad med planer, väldigt roligt när dagarna blir fulla av aktiviteter. Händer ju inte direkt så ofta längre känns de som. :) 
Först kom Elin hit på förmiddagen & jag bjöd på scones, fick prata av sig & fick lite råd om Max & dopet, behövligt!
Sedan gick jag & max & träffade Jenny & Manda till Elsas & fikade, köpte en väldigt chokladig kaka som smakade lite kaffe också, var inte jättegod, kommer inte att köpa den igen, men nu vet man de! ;)
Sedan började vi gå lite på stan för att hitta ngt till dopet men Max tkte de var skönt ute men för varmt inne så han blev grinig varje gång vi gick in & tillslut så hjälpte inte mina kalla händer mot hans lår längre så jag gick hem istället. Får kolla på internet istället om de finns ngt fint.. 
 
Sedan åt vi middag hemma & resten av kvällen blev det slapp framför tvn. Mys :) 
 
Nu börjar Max bli trött igen verkar det som, då går vi & lägger oss igen! Tjingeling :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0