idéer

Imorse så var Elin & jag på Lidl tillsammans med alla pensionärer, vi var där klockan 9 när de öppnade, alla andra ligger & sover vid den tiden tror jag, haha! 
Så nu har jag handlat alla ingredienser till dop-baket, de är bara 4 saker som inte fanns som jag ska köpa på Hemköp eller så när jag hittar en bra stund för att göra de. Jag köpte till annat också & de blev inte alls dyrt, lidl is tha shit om man vill komma undan med billiga priser på saker ;)
Ska börja med bakandet nästa vecka hade jag tänkt, på tisdag tror jag om inte något annat kommer ivägen.
 
Jag tog en dusch efter lunchen då jag kände att mitt hår var inte allt för fräscht, så nu är jag ren & fin igen! Vi kom på en riktigt bra idé för att få lite egentid utan behöva ha Max på höften eller i knät & de är att sätta han i babysittern framför tvn med formel 1 på, och han sitter där & glor helt tyst, sikken success! Eller ja, när de kör om varandra så börjar han skrika, han tkr dem är orättvisa eller så hejar han på dem kanske?
 
Ikväll så kommer Manda & Jhonnys kompis Daniel hit, vi ska gå igenom dop-evenemanget om vad som ska ske & vem utav dem som ska göra de olika saker så som hälla upp vattnet & hålla Max. Ska bli kul :) 
 
Har funderat på vad man ska använda för "serveringsfat" inför dopet, har en stor bricka som man kanske kan använda men ja, får se om man kommer på ngt annat. Har ett ganska stort tårtfat som jag kmr använda iaf, det har lock på sig också, lovely! (den kmr från lidl också, hahah!)
 
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0