kaos

I lördags så var jag med mamma på loppis bakom frukthuset & lite i Lyckeby så som Jula, ÖB m.m. Efter de så åkte vi hem till henne & pratade, lekte med Max, beställde ansiktsprodukter. Lite egentid med mamma helt enkelt, underbart att ha det ibland också! Händer inte så ofta nu för tiden men desto roligare är de när de väl sker :) 
 
När jag väl åkte hem så kände jag att min rygg bara blev sämre & sämre, när jag skulle gå hem till Manda för kvällsmys så började jag grina för att jag hade så jävla ont. Då förstod jag att jag är tvungen att ringa doktorn & att detta ej kommer att gå bort av sig själv, tyvärr....
 
Hälsohuset sade idag att de låter som ett ärende för sjukgymnasten så jag fick ett telefonnr till dem på lok&motion & nu ska jag dit nästa vecka på onsdag, dagarna tills dess så kommer jag knapra voltaren & alvedon. Tog 2 av båda & jag kan nu gå rakt iaf, underbart! Jag får ta en sådan dos till fredag när vi ska göra iordning inför dopet & lördag när väl dopet sker också, annars så kmr det se ut som att jag är kyrkoherden & ska plinga i klockorna. haha!
 
Imorse så kom Elin en stund & hjälpte med Max & imon på morgonen så tar hon hand om honom medans jag bakar till dopet, jädra tur att Elin inte har hittat ngt jobb än, haha! 
 
Fick hem mina produkter från leilas webb-butik idag med, de stod att de var cupcakes-formar, fan heller att de var de. Lika små som bull-formar ungefär, jädra skit också,,, Får bli som de blir nu. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0