kvinnor

Jag har funderat på en sak..
Det där med att man som kvinna oftast ska tävla med andra kvinnor i mammaskap, vetskap, idéer whatever. Allt vad man kan hitta ska man oftast tävla i, om inte medvetet så undermedvetet. Hur uppkommer detta från början att de ska vara så? Är de ngt från uppfostran, vänner, släkt? 
Och sedan sådana saker som att man ser en bekant som man inte träffar ofta & då ska man helt plötsligt kolla bort eller bara strunta i att säga hej, varför? Jag vet inte, det är bara sådana tankar som har varit i mitt huvud de senaste. Att kvinnor är ganska komplicerade, nu säger inte jag att män är helt okomplicerade & perfekta, no way in hell. Men kvinnor har jag mer av i mitt liv än män. 
 
Ja, som sagt, mycket tankar & ganska mycket som bara åker förbi i öknen, haha. Från detta ämne till ett annat..
Vi kom på för ngr dagar sen att han har snart vuxit ur storlek 68, 74 sitter ganska bra så när vi var ute på shoppingrunda för Max idag så köpte jag i storlek 80, för att han ska kunna ha de ett tag. Det roliga i detta hela är min kusinsbarn som är 1 år & 4 månader har samma storlek. ^^
 
Tjingeling! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0