präzzztsomnia

Idag var de möte med prästen 10.30 vid församlingshemmet i Amiralitetskyrkan inför dopet som sker nästa helg (nästa helg, döda mig vad stressad jag blev nu) & då gick vi igenom hela gudstjänsten m dopet & vad som sker & när vi ska prata/svara & vad "faddrarna" ska göra/när. 
Och för att inte somna så behövdes en kexchoklad på det. 
Hur prästen var? Ja, han var som alla andra präster. Jag hade hoppats på att vi fick någon käck/rolig präst som kunde skämta, men ikke... 
 
Efter mötet så åt vi lunch hemma & så gick jag ut på stan & köpte blått band till dopklänningen & strössel till baket. Tror att hela kalaset kommer att gå i blått, de kmr nog vara så blått så man kommer spy den färgen sen. Meeen, vem bryr sig, inte jag! Den som vill klaga kan ju komma fram till mig så kan vi ha en pratstund. ;) 
 
Resten av dagen består utav att städa & göra lägenheten fin. Just nu så ser hela hemmet ut som poop enligt min mening. Och de trivs jag ikke i! Nu ska jag städa hos Honey till att börja med :) 
 
Tjingeling! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0