Simrishamn

Just nu är vi påväg till Simrishamn, ska vara hos Jhonnys mamma hela helgen. Hela familjen minus Smulan & Honey, vem längtar mest tror ni? Chevelle var rätt svar om ni trodde de, haha. Förra gången så var hon så glad att se Maarit att hon inte fick fram ett ljud ens, så söt hon är :)
Hur mår jag då? Jo, bra om man tänker bort att min rygg är helt paj. Jhonny får hjälpa mig ibland när jag ska lägga honom i vagnen, sätta han i babysittern etc. Måste kolla upp ryggen men samtidigt vad kmr de säga? Saker som jag redan vet? Ja, den är paj, du har för lite muskler för att ta den vikten som ditt barn väger. Jo, jag vet.. Bläblä

Nu har vi fått de flesta svaren av vilka som kommer till dopet så nu ska jag strax börja rita upp vart alla ska sitta, höhö. Känna sig lite som en Gud & säga vart alla ska sitta, fy vad kul de kmr bli!

Vi ska på möte på tisdag med prästen & ska försöka få se hur lokalen ser ut då, så man vet hur man ska sätta bord & stolar. :)

Nu börjar jag må illa av åksjuka, bah! Tjingeling!








Kommentarer
Stina

åh längtar till dopet! :D

Svar: Kul att du gör de! Gör jag med ;D
Therese Albertsson

2014-11-08 @ 21:13:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0