Träning

Var på efterkontroll hos Mödravårdcentralen i fredags & pratade & barnmorskan som har tagit hand om mig hela graviditeten fick se för första gången på Max utanför magen också, annars så har hon bara petat på honom när hon petade på min mage, haha. Hon tkte han var otroligt söt & att vi hade gjort ett bra jobb, jag & Jhonny, haha.
Ja, hon är riktigt underhållande sköterska^^,
Så nu när allt är som vanligt igen med min kropp så gjorde jag mitt första träningspass här hemma med Jhonny ikväll. Var otroligt jobbigt men samtidigt skönt, att få iordning på lite muskler i kroppen så jag slipper har ont i den, som jag har nu. Hatar min rygg så som den är nu, får svinont i ryggen varje gång jag ska bära Max eller ta upp honom. Poop enligt mig, känner mig så jävla svag & jag hatar den känslan.. 
Får se om jag har träningsvärk från helvetet imorgon eller om jag får köra på ännu mera imon, men jag tror att de kommer vara de första, kommer väl knappt kunna sätta mig utan grimaser. Nomnom :) haha!
 
Denna vecka så ska jag börja planera lite smått för dopet som kommer att ske i slutet på november, kom på en idé för istället för tårta men får se hur jag ska göra. Får googla mycket för inspiration hur jag ska göra, oavsett så måste jag göra mycket av vad det än blir. Ungefär 45 stycken blir vi på dopet, det är de största eventet som jag ska hålla i! Tur att jag har min sambo också att dela detta med :) Ska bli spännande & se hur den dagen blir!
 
Förra veckan var vi i familjerätten för att skriva på papper för att Jhonny ska vara pappa på papper också & sen är det skrivet att de är delad vårdnad på Max också, skönt att ha de gjort! :)
 
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0