världens farligaste inomhusbil

Idag har vi gjort ännu ett inköp på Babyproffsen, vi sade till varandra Jhonny & jag att varje gång så jublar personalen när vi kommer för vi handlar alltid för minst 1000-lappen när vi kommer känns de som..
Och denna gång så blev det en:
"Lära-gå-bil" (Vet att bilden är lite mörk men jag orkade inte putta denna fjäderlätta bil till lampan, då kanske ni fattar min pain i ryggen...)
Den är oerhört tyst så när Max börjar fatta vinken med att gå med den så kan han smyga den lille jäkeln i hallen med den. ;) 
Och Chevellens min när hon såg denna var:
Hon förstår nog att hon kommer få akta sig X antal gånger för den när han kommer farandes i världens fart.. Höhö
Ja, denna är då iallafall 1 av våra julklappar till Max, ska bli kul & se vad han säger om den. Det är 50/50, kommer de ett leende eller hängläpp? Only time will tell. ;) 
Det bästa med bilen är att man kan ändra volymen på den så de kan antingen vara lite högre eller så kan man minska ljudet så man knappt hör de. *Föräldrarna som är rädda att de får åka in till psyket annars*
För oavsett om de är endast en tuta eller en melodi så kan jag tänka mig att efter ha hört de ljudet vääldigt många gånger så vill man nog bara slänga den i väggen eller helt enkelt tugga på den bara för att få ur sig frustrationen. Haha :P
 
Helt sjukt att det redan är fredag! Jag fick fråga Jhonny imorse vad de var för dag för jag är helt förvirrad, trodde de var onsdag kanske. 
Men min sömn börjar bli lite bättre! I tisdags & torsdagsnatt så fick jag sova i 6 timmar i sträck för första gången, det var helt ofattbart & vakna & inse detta faktum! Nästan så man börjar sjunga *A whole new wooooooorld* när man inser att man är lite pigg för första gången på över 2 månader.. Kan erkänna att man fick nästan en liten tår i ögat för att de var så behagligt.. ^^, 
 
Tjingeling! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0