höst

Vet inte om det är för jag är trött eller uttråkad eller jag går in i en höst-deppighet för dagen för just idag så vill jag bara iväg, inte se karlskrona eller något folk. Typ en tom strand på Thailand hade varit helt perfekt tror jag.. 
Blä -.-
 
Sker annars då? Absolut ingenting, passar våran son som har i rutin att vara uppe mellan 9- runt halv 4. Heltidsjobb ja, "det är nu som han klarar sig själv för han kan inte gå ngnstans" Jo, men han kan använda munnen desto mer. Om man inte pillar på honom eller tittar på honom så ber han om uppmärksamhet. 
 
Hur mår jag annars då?
Min tunga är typ helt cp, har fetesår på sidorna som gör att jag ej kan äta vissa saker, tex som är hårda eller bara liiiite starka i smaken så känns de ggr 1000 i sårena. Vettefan vad som har hänt. 
I torsdags när jag fyllde år så bröt jag ihop, perfekt dag att bryta ihop på yes. Varför jag gjorde de? Vet inte, allt & lite till som har hänt i mitt liv eller ngt. 
 
Nä, nu har jag kollat bort för länge tkr max. Tjingeling. 
 


Kommentarer
Malin (Malin Rykes kompis)

Först grattis till sonen! Och sedan, hoppas du mår bättre snart. Var rädd om dig. Kram!

Svar: Tack så mycket! :) Jadå, jag mår bättre nu, tack :) Kram!
Therese Albertsson

2014-10-12 @ 20:13:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0