Kalas

I söndags så var de kalas här hemma för mig, fick allt som jag önskade mig & lite till. Alltid lika roligt att öppna presenter, kommer jag alltid att tycka! Like peter pan, will never grow up. (a)
Så fick alla träffa lilla Mr M också, mycket spännande. Men det som störde mig var att min faster tog Max från Jhonnys famn, utan att fråga eller något. Detta fick jag reda på efter när alla hade gått, om jag hade fått se detta när de hände så vettefan vad jag hade sagt/gjort. Jag såg endast att hon stod med honom i famnen när jag kom in i rummet & då halvskrek jag ändå till henne att vara försiktig med honom. Och för att jag sa till endast henne att vara försiktig & för att hon ej skulle få hålla honom är för att jag ej litar på henne & hon lyssnar inte ens på sin egna son när han säger något om sitt egna barn, utan hon gör allt tvärtom. Tex, Nej, nu får ej Lykke mer mat/godis= Mias öron så säger dem, jo, ge Lykke mycket mer mat...
Men ja, släkt är släkt. Man väljer endast sina föräldrar, resterande får man helt enkelt tåla & bara svälja om man inte ska bli svarta fåret i släkten. 
 
I måndags så fick vi hem våra dop-inbjudningskorten, ska bli riktigt roligt att ge ut/skicka iväg dem. Är ganska stolt över dem, även om de inte är jag som har gjort dem.. ;P Ska börja planera snart inför de, är lite som ska planeras & bestämmas & vill absolut inte göra de i sista sekunden sen när de närmar sig.. Får nog googla ganska mycket på vad som ska göras också, haha. Har aldrig planerat ett dop innan, har bara varit på 2 dop innan & där var jag inte med ett smack på vad som ska ske. Tackar för google!
 
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0