Luke, I Am Your Father

Förskylningen är påväg bort nu känns de som, energin är snart i kroppen & rösten börjar bli min igen. Max har lite feber fortfarande, men annars så verkar hans förskylning påväg bort också. :)
Gårdagen bestod i att pyssla inför fredag då vi hostar en Halloween-fest, Jhonny kom på den fancy-idén att göra sin egna Vinter Soldier-arm så efter några timmar (rättare sagt hela dagen) så blev han trött på den & gick & lade sig butter som en geting som har tappat sitt Buzz. Han hade bara sovit ungfär 3 timmar på natten så antar att de låg lite sömnbrist i butterheten också.. ;) 
 
Imorgon så ska Max få en pappa! Ja, enligt familjerätten då, haha. Vi har bokat tid till dem då tydligen så äre dem som ska bekräfta faderskapet till våran pojk. Sen resten av dagen blir de tvättning & städning, jag fick dampet av smuts i sängen så bytte & damsög av madrassen idag redan. Slipper jag göra de imon ;)
 
Jag har sådant sockersug för choklad så jag halvt dör... Påbörjar mission impossible: att få över max från min kropp till sängen utan att han vaknar...*nynnar mission impossible melodin*
 
*tyst tjing!*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0