räddning

Ikväll så är Jhonny hos hans kompis Daniel, han åkte dit vid halv 6 & vid 6 så kändes de som att jag hade varit ensam med Max i flera timmar. Haha! Vet inte om mitt tålamod är lite mindre idag för han var extra jobbig inatt eller om vi har blivit bortskämda att han har varit väldigt snäll hela tiden & börjar bli liite jobbigare nu.. Bah, iallafall så kom min räddande ängel vid namn Manda Axelmalm & räddade mig en liten stund iaf. Att bara hon höll honom en stund gjorde hela min kväll så mycket bättre, sjukt att bara de lilla kan hjälpa. Gick med honom i barnvagnen idag i 40 min, 35 min av de så skrek han bara, jättekul.. Detta har blivit min gnäll-blogg märker jag, haha! Men ja, min blogg, du är inte tvingad att läsa den. ;P
 
Imorgon så ska vi till kontoret för CA-fastigheter & skriva på ett papper som vi skulle ha skrivit på när vi fick nycklarna till vår lägenhet men ja, de har blivit som de har blivit så ska göra de imon. Och då ska jag fråga samtidigt om varför vi inte har titt-hål men alla våra grannar har, INTE OK! Våran dörr är typ max 4 cm tjock så jag känner mig absolut inte säker om man jämför med våran andra dörr vi hade på Parkgatan. :( Tur väl så har jag iallafall en karl, hund & en katt som kan varna/rädda mig. Haha :P 
 
Min mormor skickade kläder igår till lille Max som hon hade shoppat, hon hade köpt i storlek 62 & de sitter perfekt på honom nu men hon ska inte komma hit förrens i slutet på november och då kanske de skulle vara för litet på honom så hon postade dem hit från Värnamo, så gulligt av henne :) Jävligt snabb postman! Posta de igår & de kom hit idag, blev helt chockad att de gick så snabbt!
 
Imonkväll så är det inspirationskväll på Etage, ska gå på det med Manda & Jenny. Ska bli riktigt kul! Kanske får någon inspiration på hur jag ska göra håret nästa gång eller vilken färg jag ska ha de i :)
 
Nu börjar Max vakna till, dags att kila! Tjingeling!
 


Kommentarer
Stina

Ja ni hade ju värsta monsterdörren innan, haha jag håller med min "hemliga" knackning ;)

2014-10-18 @ 16:38:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0