barn m fest

De senaste åren så har jag alltid haft en fest där alla mina närmsta vänner kommer & samlas hos mig för att fira mig lite men samtidigt haft en anledning till att festa & dricka lite. Men detta året går inte riktigt de, eller rättare sagt, det är slut med att festa så man stupar nu längre även om jag aldrig har varit en sådan person. Men nu vill jag absolut inte vara en sådan person då jag nu har ett ansvar för en människa & sprit gör inget rätt när man har barn i närheten eller ska träffa barnet senare. Speciellt jag som är otroligt lättpåverkad också, visst kan smaka en smutt men absolut inte dricka en drink eller en flaska själv. 
Jo, det jag skulle komma till var att dessa fester som jag höll var för att få träffa alla mina vänner under ett & samma tak. Men en fest kan man ju inte ha nu, så då är frågan, vad ska man göra då för att få alla hem till sig under en stund?! En liten fika känns löjligt om man skulle säga de till dem som inte ens bor här längre, "kom hem till karlskrona för en liten fika hos mig" *dör av skämdhet* 
Ja, svårt äre.. Får väl kanske inse att de inte riktigt går att få ihop ngt speciellt i år, kanske nästa år.. Får ta småfikor med alla enskilt istället, som vi brukar göra, haha. 
 
Har fixat klipp-tid till nu på måndag iaf, ville ha de klippt till kalaset på söndag men man kan tydligen inte få allt om man är sent ute.. -.- Nu ska jag bara hitta någon frisyr jag vill ha de klippt i. Alltid lika svårt, vill ju ha ngn sorts bild på ungefär hur jag vill ha de, sen om frisören kan tipsa om ngt annat så är de bara ett plus i kanten. 
 
Ska kika på internet lite om de finns ngn inspo till klipp.
 
Tjing! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0