Garderoben

Idag har jag lagt undan mina gravid-kläder & tagit fram mina vanliga kläder igen, det var en del jeans som jag hade glömt bort att jag hade. Har inte kunnat bära jeans sen i våras så de känns som en evighet sedan & i slutet så saknade man att kunna ta på sig ett par jeans & en vanlig t-shirt när man skulle ut någonstans.. Nu istället måste man tänka att man ska kunna ta undan tröjan/linnet för att en viss herre ska kunna hänga på min tutte, japp, apkul.
 
Tänkte dra ut & gå en morgonpromenad imorse då det var så skönt igår att göra det, men när jag hörde att de regnade ute så sket jag i den idéen totalt. Jag fixade med min garderob istället & där emellan så får man vara mamma. Tänker att om man är ute med Max i friska luften så blir han kanske lite tröttare också, vet inte om jag tänker rätt men ja, de kan ju inte skada iaf att få lite frisk luft. :)
 
Ikväll så ska jag träffa Stina, vi skulle egentligen ta en promenad men med detta skitväder så blir det nog en te-mys kväll istället. :) 
 
Just i detta nu så ligger Max i sin vagn & sover & i sömnen så skrattar han läskigt, precis som skräckfilmen med en docka som ska döda folk, kommer inte ihåg vad den heter nu bara för det.. Chuck kan de nog vara? När min ena bror Alle hörde Max skratt så blev han livrädd & sa att han skulle få mardrömmar för detta, höh, roligt värre. 
 
Medans han nu för en gångs skull sover så ska jag ta lite me-time. Typ borsta tänderna, har jag inte gjort än idag.. 
 
Tjing! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0