kak-bak

Jag fick lite smått panik nu, kom på att jag måste baka några småkakor till kalaset på söndag. Men jag har ingen aning om vad jag ska baka?!
Bara för att jag inte orkar söka på internet eller städa våran toalett så tänkte jag blogga lite först om min panik, haha. Lathet på hög nivå, eller bara helt enkelt skjuta mina problem åt sidan.. :P
 
Har nog troligtvis hittat frissan som jag ska klippa mig i inatt också, medans jag vaggade Max så kollade jag i min gamla frisyrtidning & hittade en som var fin. Jhonny accepterade den också, ett plus i kanten på de hela. ;)
Det blir väl som alltid, jag klipper det kort sen orkar jag inte hålla de kortklippt för då måste man gå & klippa sig var 6 vecka, så då blir de att jag låter de växa ut så som jag har låtit de göra nu. Jag är hopplös ibland.. Jag har inte klippt mig på 8 månader så de har växt en del på denna tid kan jag säg, ska bli förbaskat skönt att klippa bort en del av håret & få bli lite fin igen. Har haft uppsatt varje dag sen början av sommaren så börjar bli väldigt trött på det nu. Ska försöka mig på en för & efter bild men de brukar oftast glömmas bort så ska inte lova ngt. ;)
 
Nä, ska göra lite nytta nu när han sover.. Ska börja med städning av toan, så tråkigt..
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0