krångel

Då jag har slut på space i min telefon så sitter jag nu med min gamla dator & har kopplat in min telefon & tänkte ta bort musiken på den & lägga över mina bilder på våran externa hårddisk/router så jag äntligen kan uppdatera min mobil till nya operativsystemet 8.0. Och för att jag tar min gamla dator är för att min telefon är kopplad till de Itunes. Men bara för att krångla ännu mer så måste jag ominstallera Itunes på datorn nu för att de var tydligen skadat på ngt sätt, apa också.. 
Så tänkte att jag kan underhålla mig att blogga så länge!
Denna natt så sov jag väldigt bra, Jhonny fick sitt nya tv-spel igår så han satt uppe till 4 inatt & spelade & underhöll Max. Sen vid 8 så gick jag upp imorse & tog hand om honom & mig själv, åt frukost, läste mina bloggar etc. Sen vid kvart i 10 ungefär så gick jag ut på långpromenad med Chevelle & Max i vagnen. Det gick kalasbra faktiskt :) Det var väldigt skönt att få lite frisk luft tidigt på morgonen också, inte jättemkt folk ute & man kände att man har hunnit med mycket när de bara är förmiddag ännu. 
Jhonny vaknade runt halv 12 tiden så ordnade vi lite lunch/frukost till Jhonny, sen åkte vi ut till Blomsterlandet & köpte en blomma då jag tyckte det fattades en lite högre blomma i sovrummet. Tror det blir mycket bättre nu :)
Sakta men säkert så hittar man lite som fattas i hemmet, blommor gör ju mycket. Om de bara hade varit lite lättare så de överlever så hade jag haft många & definitivt många orkidéer men de dör så fort de kommer in i vårt hem..
 
Nu börjar Itunes blir klarinstallerat, fortsättningen följer för mig!
 
Tjingeling ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0