Önskelista

Just nu i denna stund så har jag en chihuahua bredvid mig & en bebis på bröstet som sover som en stock. Min sambo brukar sitta bredvid mig också, men han är upptagen med ett viktigt möte inne på toa just nu, haha! 
Denna söndag så har vi städat lägenheten, chillat framför tvn, handlat MacBook Air på Elgiganten, sovit i 2 timmar.
Hunnit med en hel del även om de känns som att vi inte har gjort ett dugg denna dag. Kan vara så ibland.
 
Snart så fyller jag år då, tänkte visa lite vad jag önskar mig detta år :) 
Flattered inneskor, apmysiga. Har ett par vinröda som jag fick av Jhonny i julklapp men efter graviditeten så har jag fått större fötter så de är för små nu :'(
De har en hemsida, Flattered.se där de har sin finfina webshop. Om man inte bor i stockholm vill säga då kan man shoppa dem i butik.. Kostar 1095 kr.
På hemsidan kissjohanna.se så finns de riktigt fina väskor som ser ut som böcker, just den som jag vill ha är denna. Omslaget är från "A midsummer nights dream" av William shakespear. Kostar 695 kr så de är ju inte jättebilliga direkt.. 
 
En spa-dag hade man inte direkt tackat nej till, efter en graviditet & förlossning så känns de som att kroppen & hyn hade inte tagit skada av de.. Likaså en klipp- & slingtid hos en frisör, som det är nu så börjar jag äcklas lite grann av mitt egna hår. Tror jag ska gå till frisören nu denna veckan innan mitt kalas så man kan för en gångs skull ha nersläppt utan att skämmas. 
 
Nä, nu ska jag kontakta lite släkt & berätta att mitt kalas är på nästa söndag.. ^^
 
Tjing! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0