sömn

God morgon. 
Inatt så vaknade jag vid kvart i 2 av att Max ville ha mat, efter de så ville han inte sova så jag gick upp för att underhålla han, klockan blev 4 så gav jag upp. Gick in till sovrummet så Jhonny tog över, klockan 6 vaknar jag av ett gallskrik då Jhonny byter blöja på honom & jag gör redo mig för att han vill ha mat igen. Efter de så hör jag att vi behöver byta blöja igen så vi går båda upp & hjälps åt, men i mitt av all kaos så kommer en fontän av skit på min mage/lår som rinner sakta ner på mitt ben. 
Japp, detta har varit min natt/morgon. Nu sitter jag här & vaggar honom i vagnen, jag är nyduschad & vill sova i min varma säng där jag har min sambo som är sådär perfekt varm så man bara vill lägga sina kalla fötter på hans innelår...
Men ja, får vänta tills Jhonny vaknar så får vi bytas av igen tror jag. Testade att sluta vagga vagnen men då vaknade han, han har sovit oroligt hela natten, undrar varför just inatt :S
 
Hoppas alla andras natt har varit bättre än min! 
Har ett råd åt er alla, ta aldrig sömn förgivet. 
 
Tjingeling. 


Kommentarer
Malin

Kul... :S
Hoppas att du får lite sömn under dagen...
Hjälper inte att få honom att somna om han ligger tätt intill dig i sängen? Lägga honom i mitten mellan er o sen att du får sova lite o Jhonny håller vakt så du itne "krossar" honom ;)
Kramisen

Svar: haha, hoppas på de med. ;) Nä, de hjälpte inte heller. Han hade nog sovit för mycket igår så de blev fel i dygnsrytmen troligtvis.. :/
Therese Albertsson

2014-09-26 @ 11:14:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0